.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمبود جایگاه های CNG در فریدونکنار و گلایه های مردم

کمبود جایگاه های CNG  در فریدونکنار باعث شد تا صف های طولانی را در این جایگاه ها شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز از فریدونکنار، فقط 50 درصد از دستگاههای تنها جایگاه پمپ گاز در این شهرستان قابل استفاده می باشد.

شنیده می شود ؛فردی که به تازه گی به عنوان مشاور فرماندار در آمده باعث شده تا برای اینکه در انتخابات شورای شهر، رای راننده  گان تاکسی راداشته باشد فرماندار را به این عمل ترغیب کرده  است ، که راننده گان این شهرستان با توجه به کاهش سهمیه بنزین خودروها ناراضی هستند.

این شهروندان از مدیران منطقه می پرسند؛ ما باید ساعت ها در صف طولانی گاز بایستیم ولی تاکسی ها خارج از نوبت سوخت گیری کنند ، بهتر است مسئولان تعداد جایگاه های سوخت را بیشتر کنند تا تبعیض قائل شوند.

مردم از مدیران این شهر ، انتظار و تلاش بیشتر دارند و می خواهند برای یک مرتبه هم شده در جایگاه حضور یابند و مشکلات راننده های منطقه را ببینند و در صدد راه اندازی جایگاه دیگری باشند آنگاه یک جایگاه را  اختصاصا در خدمت راننده های تاکسیها و یا دیگر رانندهای زحمتکش حمل و نقل عمومی قرار دهند ، نه اینکه بجای حل موضوع صورت مسئله را از بین ببرند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 بهمن 1388
خیلی از شمال نیوز تشکر می کنیم که صدای ما را انعکاس داد تا مسئولان استان بتوانند بشنوند !!
نا شناس 1 بهمن 1388
متشکریم متشکریم خیلی خیلی ......
محمود میار 3 بهمن 1388
با سلام
احتراما" اینجانب محمود میار رئیس ناحیه بابلسر ضمن تقدیر وتشکر از سایت خبری شمال نیوز در انعکاس مشکلات شهروندان محترم فریدونکنار به شرح ذیل موارد را اعلام می دارد .
1-این ناحیه از شهرداری وسایر سرمایه گذاران دعوت به عمل می آورد با ارائه زمینی که دارای سند مالکیت باشد در امر احداث جایگاه شهرستان را از داشتن جایگاه به صورت انحصاری در آورند .
2-بعلت پائین بودن ظرفیت کمپرسور امکان سوختگیری چهار خودرو به طور همزمان نمی باشد .در صورت سوخگتیری به صورت همزمان با حداقل فشار سوختگیری صورت نخواهد گرفت .
3-کلیه نازل سوختگیری سالم بوده در صورت خرابی هریک از نازل ها بعلت طولانی بودن پروسه تعمیر از نازل درحال انتظار بعنوان یدکی استفاده می گردد .
4- در حال حاضر جایگاهدار مجوز احداث جایگاه تک منظوره با ضرفیت 1200با تعداد سه سکوی سوخگیری را گرفته ودر آینده ای نزدیک ساخت وساز انجام می پذیرد وان شاءا.. از صف طولانی جلوگیری می گردد.
5-اختصاص یک عدد نازل به تاکسی ها چون خدمات عمومی به شهروندان می دهند بر اساس نامه وزیر کشور همانند سایر شهرستان بوده ومختص فریدونکنار نمی باشد
6-بازدید مستمر ازطرف فرمانداری وشرکت نفت از وضعیت موجود صورت گرفته وتذکرات موردی به مدیر جایگاه داده شد . این شرکت دست هریک از شهروندان در احداث پمپ بنزین ویا گاز cngمی را می فشارد .
با تشکر ودعای خیر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.